Agenda

viernes, 15 de abril de 2011

BIGARREN EBALUAKETA BUKATU DA

Gaur ez dago arduradunarik blog-a antolatzeko, gaur, bigarren ebaluaketako azkeneko eguna da eta zerbait berezia egin nahi genuen. Ebaluaketa gogoratzeko, gauzarik politenak kontatu nahi dizkizuegu:

Mikel: Lagunekin oso ondo pasa dut.
Julen A: Gelakide guztiak oso jatorrak dira.
Nora: Oso gustora nago klase guztiarekin.
Haizea: Klase guztiak asko lagundu gaitu
Mario: D-ren kontrako partiduak asko gogoratzen ditut.
Ivan: Inguruko gaiak oso interesgarriak izan dira.
Maider C: Patioan ondo pasatzen dugu.
David: Heziketa fisikoan primeran pasatzen dut.
Andrea D: Aldaketarekin oso pozik eta gustura nago.
Jon Ander: Lagunekin ez ditugu borrokak izan eta oso polita da hori
Sergio: Errekreoan denok batera eta ondo pasatzen dugu.
Adriana: Andereñoa oso ondo portatu da gurekin.
Julen Gm: Denok oso jakintsuak gara.
Julen Gy: Ebaluaketa hau izan da hoberena eta motzena.
Alvaro: Eskolako jaietan primeran pasa dugu.
Lidia: Urte honetan ezagutu dugu pixkat gehiago beste gelakoak.
Alma: Urte hau politena izan da.
Eneko: Oso gustura egon naiz lagunekin eta lagun berriak egin ditut.
Asier: Oso ondo pasa dut martxa solidarioa gelakide guztiekin jolasten.
Iker: Urte honetan barre asko egin dut.
Andrea S: 0ndo pasa dut nire gelakoekin
Josu: Bigarren ebaluaketa honetan eskurtsioa gustatu zait barre asko egin dudalako.
Ainize: Ebaluaketan zehar asko ikasi dut.
Maider Z: Barre asko egin dugu elkarrekin eta asko lagundu diogu elkarri.
Alaia: Nahiz eta ebaluaketa luzea izan, eta batzuetan zuekin haserretu eta bronka eman oso gustura egon naiz zuekin.