Agenda

lunes, 15 de noviembre de 2010

Gutunak: Lehiaketa

 Kaixo Alvaro naiz eta hauek dira nire gutunik gustukoenak. Bozkatu gehien gustatu zaizuena. Mila esker!

1

Zuzendari jauna:

Donostian txakurreko kaka leku guztietan ikusten dira,nazka ematen dute eta zapaldu ahal dira.Turisteei ez dut uste gustatzen zazkiola gainera inori gustatzen zaiola.
Hasi behar zera multak jartzen,horrela nekatuko dira.Nik txakur bat dut eta ulertzen dut kaka egin behar dutela,baina jabeak bere kaka jaso behar dute.

Orduan,nire uztez,multak jarri behar dute udaltzainek.Hori bakarrik nire iritzia da,baina zurea ere hartzen dut baitan.

Zure erantzunaren zain,
Sinadura

2.
Jaun agurgarria,

Egunon Odon Elorza, gu San inazio eskolako 5C mailako ikasleak gara. Gutun hau idaztearen arrazoia txakurren kakak kaletik daudela esatea da eta azkenean kirats handia dago. Txakurren jabeak ez dituzte jasotzen eta zerbait egitea nahi dugu.

Normalean oso garbia dago baina azken egunotan ez dakit zer gertatu den, dena zikina dagoela. Bururatu zaigu seinaleak jar ditzakegula Donostian, toki guztietatik. Baina zuri beste gauza bat bururatzen bazaizu apoilatzen zaitugu.

Zure erantzunaren zain,
Sinadura

3.
Jaun /Andere agurgarriak,

Egunon ni Jesuitako 5. mailako neska bat naiz eta gauza bat eskatu nahi nizuke zeren gure hiria zeren gure hiria kakaz beterik dagoelako eta jendeak zapaldu ahal dituelako eta horrela gure hiria garbiago egongo da.

Nola gure hiria kakaz beterik dagoen eskatu nahi nizuke: jendeari esan jasotzeko  edo bestela kaka jasotzaile batzuk egotea horrela gure hiria askoz garbiagoa egongo da eta jendeak ez du kakarik zapalduko eta leku batzuetan kartelak jarrita daude eta jendeak nola ez duen jaramonik egiten ba nik pentsatu dut hesi bat jar daitekeela zeren umeei pelota joaten zaie eta kaka zapaltzen dute.

Zure erantzunaren zain,
Sinadura

4.
Jaun/ Andere agurgarria,

Gutun hau idazten dut txakurren kakarengatik. Kaleetatik, parkeetatik eta laeku guztietatik baitaude. Eta jendeak kakak zapaltzen dituzte. Adibidez, atzo kotxera sartzerakoan kaka bat zegoen ate ondoan eta nire aitonak abisatu ninduelako bestela zapalduko nukeen.

Horregatik, eskatzen dizut aber ahal duzun zerbait egin; jendeari esan jasotzeko, edo zerbait mesedez. Baina esan behar dizut ere, badagoela jendea jasotzen duena poltsa batekin.

Espero dut gutun honi kasu egitea, bestela mundu guztiak jarraituko du txakurren kakak zapaltzen.

Eskerrik asko eta zure erantzunaren zain,

Sinadura

5.
Jaun/andere agurgarria:

Gutun hau idatzen dizut kexa bat adierazteko. Kalean txakurren eskrementu asko ikusten ditut, eta baten bat zapaldu dut. Uste dut agindu bat jarri beharko zenukela jendeak bere txakurren eskrementuak hor uztearen kontra. Jendeak zapadu dezake eta zapatak zikindu, gainera usain oso txarra uzten dute. Horrela jarraitzen baduzue, ez egin gabe kalea zakarrontzi bat dela pentsatuko du kalea ateratzerakoan.
Gainera horrela pixkanaka-pixkanaka turista gutxiago izango ditugu eta hori txarra da gure ospetsutasunerako.

Zure erantzunaren zain,
Sinadura

6.
Zuzendari jaunari:

Kaletik zoazenena, txakur kaka asko aurki ahal ditzakezu. Hau ikustea nazkagarria da, eta gainera nahigabe zapaldu ahal ditzakezu.
Badakit udalak jarritako zakarrontzi bereziak badaudela kaka hauek botatzeko, baina, ia inork ez du egiten. Beraz, arren, hau konpontzeko zerbait egitea eskatzen dizut, adibidez, txakurra duen norbaitek bere txakurrak kaka egiten duenean, txostena jarri.

Badakit hau zaila dela, baina, hiriaren garbitasunarengatik eta jendearengatik hau konpontzeko eskatzen dizut, mesedez.
Beraz, zure eskuetan uzten dut lan hau, agintari jauna.

Eskerrik asko zure denbora uzteagatik, zure erantzunaren zain,
Sinadura

7.
Jaun agurgarria,

Alkate jauna, nire iritziz oso inportantea den gai bat aipatu nahi nizuke. Donostiako espaloi eta lorategieran txakurren gorotzak non nahi aurkitu eta zapaldu daitezke, eta hori oso desatsegina da.

Nire ustez, txakurren nagusiek daukate erru osoa. Egin beharko lizatekeena txakurren gorotzak poltsa batean botatzea da. Hori ez badute egiten eta txakurren gorotzak lurrean uzten badituzte, txakurren nagusiak salatu egin beharko liratekeela uste dut. Beste aukera bat udaletxeal txakurrentzako kaka egiteko leku bat eraikitzeko izango litzateke.

Nire eskaera kontutan hartuko duzulakoan,
Sinadura